nicollan

kom just hem, har vart iväg och träffat min slingrande växt, http://www.nikkyys.blogg.se, ett tag :) det var sjukt längesen sist! typ november förra året! ja herre gud, hon bor ju på hisingen så det är inte så lätt att bara träffas, men nu hade hennes lillebror nån bouleturnering här i majorna vid slottskogsvallen, så hon var här. och hon har skaffat hund och sånt nu också :D tog lite kort:




så fin. timon heter han och han blev tydligen halvt misshandlad i sitt förra hem så har är ganska skygg :( men nu har han det bra!


nicole brevid sin mamma och nån mer som jag inte vet namnet på haha.
men nu blir det ännu ett avsnitt himym medan jag äter en laxmacka och sen träffar jag elinpelin. kramar/ ylvaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0