nattråkigt

japp, sitter framför theos dator eftersom han inte är hemma och den är den bästa datorn i hemmet. skärmen är stor som en teve typ haha. min brorsa gör bra impulsköp (y) ah... nu får jag sånna där känslor som jag inte gillar... men vet ni hur jag gör med det? jag tänker att på måndag börjar jag om helt och hållet. i grekland får jag en andra chans, även om jag har sumpat den där andra chansen hur många gånger som helst... men grekland är ett paradis, så hur kan man inte få en andra chans där? det är liksom mitt paradis... så det måste gå att börja om för det är det enda jag önskar just nu.
att det liksom kan gå såhär... jag kände mig fri och glad och lycklig och dum. jag var så dum. jag vill vara dum nu med, för det är så himla mycket roligare. dum, galen, rolig, glad, obetänksam. slippa tänka liksom. det är tankarna som styr. men om tankarna styr så kan man väl tänka tvärtom? bestämma att man tänker fel? fast jag vet ju att det inte funkar så igentligen. jag får helt enkelt bara låta tankarna sitta i ett tag. tänka att det bara är tankar. att det är handlingarna som spelar roll. och sen låta tankarna glida vidare in i något litet rum långt inne i mitt huvud. sen låser jag och slänger bort nyckeln, och hoppas att tankarna ruttnar innan någon av dem hittar en utväg. då kanske jag slipper dom. man får väl hoppas att det funkar så.
men i grekland finns inte dom där tankarna. det är därför jag kan börja om :) bra va?
men vad fan ska jag hitta på nu? kanske ska titta på himym hela natten? det låter lockande. eller så tittar jag på TRUE BLOOD!
OMGOMGOMG I'M DYING RIGHT HERE ON THE FLOOR! TRUE BLOOD IS BACK OMGOMG OMG!!!! fattar ni? nä det gör ni inte för ni älskar inte true blood. ni vet inte vad ni går miste om asåå! SERIÖST!






*dreeeeegglar*


gaaaaaaaaaah


inte så dum han heller!
och alla bilder är ofcourse tagna från google ;)

men nej :( jag orkar inte sluta skriva nu.nu har jag liksom kommit igång. inte för att någon kommer orka läsa haha. alla som har läst hela vägen hit kommenterar hej ylva. kommer inte få några kommentarer :( det är föresten något ni är fett dåliga på! att kommentera asså. gör det lite oftare, för jag blir asglad och det är ju bra när jag är glad :)
och vad var det jag tänkte aldeles nyss? jo, juste, jag är speedad nu, men jag har fan ingen att snacka med eller någonting, alla sover? nej, inte alla men många, och jag kommer sakna alla i en vecka, och sen kommer jag åka på läger efter några dagar så det blir liksom 2 veckor, shit ni kommer inte klara er utan mitt bloggande! jag lovar, ni kommer dö utan min blog. den är liksom som syre för er :o förlåt att jag kväver er :/ men sånt är livet, bara att hålla ut tills jag kommer hem. hahahahahha fan vad länge ni måste hålla andan haha förlåt att jag skrattar det var inte kul.
föresten, alla säger vad deras rekord på att hålla andan är! jag vet inte hur lång tid jag har lyckats hålla andan, men jag har i alla fall hållt andan från början av götatunneln till rödljuset nere vid jeagerdoffsplatsen. tror det är 3 minuter eller något. men det beror ju också på hur snabbt man kör bilen. fan vad kallt det blev om fötterna nu. usch, nu blev jag kall i hela kroppen D: bajs, jag vill sova fast jag är inte trött. och imorgon är det match mot mölnlycke (stavas det så?) vi måste vinna tjejer! och vi får inte tappa som vi har gjort dom 2 senaste matcherna :o

vill ni veta ett bra band? pendulum. det är ett bra band, bara så ni vet.

jag vill inte sluta detta inlägget nu för jag har kommit så långt redan. tips på mer som jag kan skriva om? äh, jag frågar någon på msn. brb. okej, jag hann inte fråga någon för nu kom theo hem. that means I have to go out from his room and I can't watch true blood/ ylvaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ylva, haha

2010-06-20 @ 14:47:07
Postat av: Theo

Och vem såg Pendulum live idag månntro? Gigity.

2010-06-21 @ 02:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0