kul i snipen

jag klara och liza kom ända till snipen igår. ganska misslyckat blev alltihop, men vi lite kul var det i alla fall och vi hann träffa frida :)
och åter igen fick jag det bekräftat att folk känner till mig som hon med kort hår. I mean, come on? hahaha folk från alingsås lixom? hah!
men det är väl lite skoj ändå ;)

och idag har jag inte gjort någonting :( jag vaknade hos liza och sen skulle jag och pappa åka till frölunda och köpa fotbollsskor (verkligen på tiden för mina nuvarande har et stort hål där fram), men först skulle vi dumpa enmassa järnstänger på en återvinningsstation; det var en kö av bilar där, och tydligen var man tvungen att åka in med bil för att få lämna skräpet. men jag och pappa försökte in där bilarna åker ut med skräpet istället... det gick inte så bra, för det kom en himla sur kille i 30 årsåldern som jobbade där och sa att vi var tvugna att åka bil in. om man gick in förstörde man tydligen systemet eftersom dom har typ 400 besökare om dagen :s

i alla fall började pappa och killen tjata;
killen: "nej men om du vill in så kommer alla andra också vilja in"
(hahahhahaha)
pappa: "men jag brukar in och jag ser aldrig någon annan som går in då?"
killen: nej men tror du inte att jag ser mönstret? när vi har låtit någon in så kommer det 10 andra därefter som vill in"
pappa: "vadå? ringer den som gått in till sina kompisar och tipsar dom om att dom får in?

hahahahha, det var jätte kul :D jag försökte påpeka till killen att det juh är en återvinningsstation som är till för att bevara miljön, och då är det juh bättre att in än att köra bil. men han sket i vad jag sa :( dumma vuxna som inte lyssnar på smarta barn (n) :(
men det pappa slutade tjata med killen, och vi givk in där bilarna körde in istället. då kom det en annan kille som jobbade där och sa att vi inte fick in. men då sen sa han "men det kanske är så att ni inte har någon bil?" pappa bah "nej, vi har ingen bil". så då fick vi GÅ in tillslut hahaha seriöst... men sen när vi hade slängt sakerna och satte oss i bilen och precis skulle köra ut kom kille 1 tillbaka och ställde sig 10 meter ifrån oss och började skriva upp vårat registreringsnummer. pappa frågade vad han höll på med och han bah "ni gjorde fel!" pappa sa att han hade blivit insläppt, men då sa killen "nej du blev insläppt genom att ljuga för min kompis!"
a shit, det slutade med att pappa sa skriv upp mig om du vill, och så stack vi därifrån. och inte hhittade jag bågra skor heller :/ och just nu har jag skitont i halsen. bajs jag orkar inte.
kram/ ylvaaaaaaa (hon med kort hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0