klassdagen spenderades på askimbadet

ja, idag var våran klass vid askimbadet (vi har ju inte sommarlov ännu...) eftersom det var klassdag på våran skola. fast 7c1 och 7c2 var också där, så jag var en hel del med hilda också. men i alla fall har det varit riktigt skoj och vi har spelat fotboll, brännboll (7orna spelade men jag fick vara med hihi) och badat! jag badade 5 gånger = badarN nr 1! det kan ni inte säga emot haha :)
men jag har varit i solen hela dagen så jag är sjukt röd över nacken och lite av ryggen :/ aja, det blir väl brunt sen får vi hoppas. men här får ni lite bilder:


fina elin påväg till badet<3
ser ni planet uppe i luften? där flyger min och elins familj om 5 dagar! fan vad gött det kommer bli i grekland :D


här har vi nuvarande 8c1, soon to be 9c1. fast alla var inte med idag :/


min baguette (stavas det så?) haha, den innehöll allt man kan önska sig; skagenröra, sallad, gurka, tomat, rödlök och avokado.


sen på hemvägen kännde jag mig lite tvungen att fota det här huset eftersom jag inte brukar vara här. fina minnen<3


on our way home


mer folk i klassen påväg hem.
och snart ska jag till fotbollen. om typ en kvart, så jag säger kram så länge, ikväll blir det bio :)
/ ylvaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0