KAMERA

känner att det blir varannandags bloggande här. det gillar vi inte, men det får man tåla ändå om man vill följa ylvas blogg :) fast det blir ändring på det här nu. nu är det ju inget med skolan heller, så jag borde juh ha tid att blogga!
men idag skulle jag åkt ut till klarahns land, men mamma kom hem inatt från berlin (inte prag som jag sa haha), och hon har fått fast jobb och löneförhöjning och massa sånt så hon ville fira. så vi gick till den lille puben red lion nere på hörnet och jag åt en riktig ceasar sallad med massor av dressing och bacon och ost. mer fett åt folket! woho :D gott vare i alla fall, och jag tänkte ta bild på det för att det såg så fint ut, men så hittade inte mamma kameran. hon fick lite lugn panik (eller om det ens finns något som heter lugn panik) eftersom hon har alla bilder från berlin på kameran, så hon gick hem igen och letade, för vi bor ju precis där. hon hittade den inte, men någon annan hittade den i puben och en servitör kom och frågade oss om det var vår. jippi slutet gott allting gott ceasar sallad gott.


skål för allt som är bra!

nu så ska jag smita in i brorsans rum och spela smash bros med hans coola polare hahaha. nördar hela bunten, min bror med såklart. men aja, ni får ha det/ ylvaaaaaaa

ps. måste bara säga att jag blir sjukt irreterad på folk som går före i köer och blir arga på en när man säger till dom! arggggggggggh :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0