himym kanske?

har suttit med theo och hans kompisar i kökssoffan till för ungefär en halv timma sen. hur jävla packade kan man bli hahaha? har lite bilder, men jag har inte orkat lägga in dom på datorn.
men dom stack i alla fall iväg till party för en halv timma sen och lämnade mig ensam :( jag borde sova eftersom våran mobbade skola inte har sommarlov ännu, så det var väl bara bra... men vafan jag vill inte sova! hatar att vi slutar på torsdag nästa vecka, seriöst!!! AHHHHHHH dö, nu tänker jag titta på himym punkt slut.


grattis brorsan. hoppas du inte däckar i kanalen eller nåt <3

Kommentarer
Postat av: Elsa (i kökssoffan)

åh bilder ylva, kanske någon på mig? Grym mottagning var det iallafall! :D

2010-07-12 @ 17:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0