hej då sverige...

fast jag kommer säkert blogga igfen inatt, så skit i att jag sa hej då :D eller nej skit inte i det, för jag kanske inte bloggar, men troligen gör jag det haha. i alla fall, vad har hänt sen senaste inlägget? jo juste, vi spelade match och vann med 5-0 woho! riktigt bra spel tjejer :D fast jag var tvungen att stå i mål en halvlek eftersom våran målvakt jenny inte var med idag :( men jag klarade mig ganska bra och släppte ju inte in några mål. dock hatar jag att stå i mål... wellwell, nu borde jag igentligen packa (känns som att jag skrev detta igår) lite till. har redan tatt fram alla kläder jag ska ha med:


vi ska ju bara vara borta en vecka, och jag vet att jag inte kommer använda ens alla de här kläderna, men jag vill ändå ha med mer :( vill ju lixom ha lite att välja på. men jag säger stopp nu, inte mer kläder. det blir för mycket packning då.
och nu var det ett tag sen ni fick någon bild på mig, så här får ni en :)


hahahaha, nej fyfan, så vill jag inte att ni kommer ihåg mig.. här får ni en bra bild från skolavslutningen istället:
nej fyfan :o där fanns det bara ännu äckligare bilder... får helt enkelt ta en ny.


ojojoj, vem är denna snyggingen? nej det gick fan inte att ta en bra bild hahah. snälla, bara kom ihåg mig såhär så blir allting bra:


/ ylvaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0