fyfan vad ni har saknat mig!

jag har ahft så jävla fullt upp... och det har varit så jävla kul. asså humanistlägret som jag har varit på i en vecka går inte att beskriva... det var helt underbart. alla var helt underbara. vi hade det underbart. shit asså vad jag saknar det. det var som någon slags vändpunkt. åhhh jag kommer börja gråta snart för att jag saknar lägret så mycket D: men det ska jag inte göra, utan jag ska lägga ut bilder så att ni som inte var där får se hur grymt det var ;D


















några av oss stannade uppe till 3 och gjorde denna pacmanfilmen. den tog 4 timmar att göra allt som allt och blev 20 sekunder lång hahahha men det var värt som fan.
sök på pacman humanist på youtube så är det den första filmen som kommer upp.
















stina och dixie (några ledare) höll ett väldigt fint tal och då började jag typ gråta haha :(
ledarna var sjukt grymma! det var lixxom inte "nej nu är klockan 3 nu får ni lägga er". nej, det var "hej, mår ni bra? okej vad bra då går jag och lägger mig igen". det var inte heller "det är strängt förbjudet att röka och dom som gör det skickas hem". det var "om ni ska röka får ni gå så att ingen ser er för vi vill inte att ni påverkar dom andra". dom trodde lixom på att vi skulle få ta eget ansvar för det mesta, och det funkade väldigt bra! vi blev till exempel inte väckta av dom i lagom tid till att diskussionspassen började utan vi fick fixa det själva :)
åh dom här handledarna var grymma!




















och på vägen hem tvingar mamma ut mig och pappa i en åker bara för att vi har gröna färger på på oss...
hon ritar väldigt mycket och har sånt där sinne för färger och hon tyckte att det skulle bli fint haha.

men ja... nu saknar jag lägret, men jag ska ut till klara på brännö snart och det blir skoj :D aja, det här var bara några av miljontals bilder som har tagits. resten finns på facebook. kramar/ ylvaaaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0