fan då

skumdiscot fanns tydligen inte i år för dom sa att det var för dyrt att ha det :( så det blev stora gothia discot igår ändå, men det var faktiskt kul. bara det att det finns så många sjuka äcklon som ite vet vart dom ska göra av sina händer. fyfan.

men idag så var det match och jag var tvungen att gå upp 7.15. trött? svar ja. och vi förlorade den matchen med 0-6 hahahaha men det var typ ett av sveriges bästa lag så vi kämpade bra tjejer.
men sen så har mitt vänstra knä pajjat totalt så jag kan inte springa. och vi ska ju till danmark nästa vecka och spela! vad fan ska jag göra om jag inte kan spela? ah shit... men aja, det får fixas på något sätt. nu ska jag äta min underbara mat som är jätte god.
kramar/ ylvaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0