virtual haircut!

idag har jag bara gjort massa läxor och spelat fotboll. vi kom tydligen 2a i futsal (inomhusfotboll) så vi ska spela distriktsmästerskap i det :D gött (y) men ialla fall så fick vi de här fula små grejerna som pris:


hahahhahaa vad fan e det? jag tror det är en grekisk gud eller något haha, fattar inte vad det har med fotboll att göra..

men sen ville jag visa en sak. gå in på den här sidan: http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=22913
du måste ha bra hörlurar och du måste blunda hela tiden. det är ascoolt! jag visade det för brodern och broderns flickvän igår, lite bilder på det haha




haha





haha, tryck på länken. jag lovar det är värsta kul :D
allt för kvällen, kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0