sunne ftw

hihihi, nu är vi tillbaka från sunne allihopa :D det har varit mycket kul och lite tråkigt. tråkigt var att städa toaletterna och att folk tog våran grädde >:(
kul var att åka skidor (mest off pist), bli jagade av pistmaskinen, åka buss hem och se på bästa filmen ever, se på när abdi och klara har gräddkrig, sitta och prata på kvällarna, åka skidor med vanliga skor på sig och massa mer :) och jag har såklart bilder, ni trodde väl inte att jag skulle komma tillbaka utan det? här kommer några:


jenny takes a picture


linn undviker kameran


klara L och jag är trötta haaha


linn, klara HN och klara L myser i sängen wihuu ;)


vi är posarna number one


linnis och klaris<3


jag med snygga hjälmen på hahahahahah xd nedanför där fanns det en skogsväg och när man kom ut ur den kom man till vätldens roligaste off pist. kände bara att ni ville veta det :)


hej jag heter ylva och är fett dumdristig när jag åker skidor, men det är bara skoj (och lite pinsamt)
men det var allt för ikväll, jag är nämligen astrött så jag sätter väl på lite desperate housewives (y)
puss/ yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0