skolan är min ångest

euh asså, skolan ser hemsk ut just nu. jag orkar inte gå närmare in på problemet. men det beror väl på mig? jag och hilda låg och snackade ett tag igår innan vi somnade, och det hjälpte mig att komma fram till saker och ting. det är mest inställning och vilja det handlar om.
jag är en sån som oroar mig mycket (det visste vi redan) och som mest lever i framtiden. dessa två egenskaper är inte bra om man vill bli lycklig. men! nu tar jag och accepterar detta bara. för det är sådan jag är född, men detta betyder inte att jag inte kan ändra på det? nej, klart det inte betyder. nu handlar det om min inställning och min vilja. jag vill ändra på det här, och jag vet att jag kan klara av det. min taktik är att så fort jag börjar tänka på framtiden så stannar jag upp, jag skjuter framtiden åt sidan och bara koncentrerar mig på vad jag gör just då. verkar enkelt, men usch så svårt. men åter till inställningen, jag klarar av det. skolan kan väl bli bra. bara jag lever i nuet.

så, jag behövde skriva av mig. men jag har märkt något oroväckande :o de senaste dagarna harbesökarstatistiken bara sjunkit hur mycket som helst.. och jag tror jag vet vad det beror på. jag har inte lagt in alls mycket bilder de senaste dagarna, men jag har varit ofixad typ hela lovet, och jag har inte tänkt på att fota andra saker (hehe ego) . fast jo, här har jag nog den mest intressanta bilden jag tagit denna veckan:


busan drogar en mynta mus. alltså det är sant, hon drogar. mynta är som en drog för katter, bara att det inte är farligt. när jag sen tog i den musen sen så var det helt salivig (y) men jag ska laga mat nu, kycklignen är redan i ugnen. kramar/ yllet

STORT PS. JAG LOVAR ATT TA MER BILDER OCH LÄGGA IN PÅ BLOGGEN FRÅN OCH MED NU, FÖR JAG VET ATT DET ÄR DET SOM ÄR DET ROLIGASTE MED BLOGGAR!

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Är det bara jag elr ser Busan kåt ut?^^<3

2010-01-07 @ 21:58:48
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: allyballyhh

hahah jag håller med jenny, busan ser sjukt kåt ut ;o

hahahahha :D

JAG ÄLSKAR NÄR KATTER ÄR KÅTA

RAWWW :*

2010-01-08 @ 18:41:56
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: klara

YLVAAAA!!!! jag saknar dig in i ....... jag vill träffa dig nu , men jag har ingen mobil, skriv ditt nr så ringer jag dig sen , <3

2010-01-09 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0