sadface

varför slutar ni läsa? :( ledsen är vad jag blir.

är hemma nu från dalsland. först var kvällen ganska tråkig och vi typ bara drev omkring i lokalen där 50 års festen var. men sen, efter tolv så var alla vuxna lite lulliga sådär och alla dansade typ jätte mycket. så jag tänkte why not? så då dansade jag i typ en halv timma/ tre kvart och det var asskoj. men sen då, vid 3 eller nåt så gick vi tillbaka till kicki (hon som hade festen).

jag somnade vid 5 tror jag, inte för att jag hade så mycket att göra, men dom har en kattunge som jag gosade med. jag låg i en loftsäng, och innan festen så hade jag haft kattungen där uppe och då hade den kunnat hoppa ner själv. så jag tänkte lixxom "a, men den hoppar väl ner när den inte vill vara här mer". så jag hade den brevid mig när jag somnade. men sen hela natten så typ jamade den och då försökte jag få den att gå ner men så skrek den typ. och sen när jag vaknade för sista gången vid elva så kände jag något blött i sängen. den lille katten hade kissat ner min säng. gött! haha, jag sov juh med sovsäck också så den blev också nerpissad. men om man är så gullig som den katten så blir man alltid förlåten :) men a, sen typ gjorde vi inte så mycket mer. och nu är jag då hemma. ett helt okeyy nyår, men jag saknade alla i stan.

lite bilder, för det var fett med snö i dalsland!


asfin bild


mycket snö som sagt


pappa och värsta istapparna i bakrunden!


en ledsen gran = en ledsen ylva


ett fönster. först trodde jag att det var typ klistermärken som de hade satt upp på fönstret, men då sa pappa att det kan bli så när det är riktigt kallt. asså, det var juh ändå 19- grader eller nåt.


och såhär kan det gå om man inte är tillräckligt uppmärksam...
det var allt för mig idag! kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: olivia jammeh

jag läser fortfarande! :o

2010-01-01 @ 23:12:28
URL: http://oliviajammeh.blogg.se/
Postat av: Jenny:D

Jag läser också!<3

Och måste säga att bilderna var jättefina verkligen! Du får skicka den på dig som går i snön till mig, okej?<3

2010-01-02 @ 00:40:16
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: freja

fina bilder!

2010-01-02 @ 12:44:47
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: lizaaaaaa,

ja lässsssssssssserr

2010-01-02 @ 14:49:35
URL: http://llhk.blogg.se/
Postat av: Lisa

SNÖÖÖÖ!!!!

2010-01-04 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0