my sickness is more like a bubble

är hemma från skolan nu. jag orkade inte vara kvar, asså jag är inte riktigt sjuk. har bara lite ont i halsen. men jag är typ helt klen och trött även om jag har sovit jätte mycket inatt. det känns lite som att allting händer utanför mig, som att jag inte är med utan bara titar på typ och alla röster låter jätte högt. det känns typ som att man är i en bubbla. lite läskigt, men man överlever haha. här kommer dagens utstyrsel (hahahha) bara för att pigga upp det här inlägget lite:


svart linne, sisters point
chino mojsiga byxor, bikbok
rutig juno kofta :)

jag är glad för det var många som sa att jag hade fina kläder idag hihi
men nu till dom desperata hemmafruarna.
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0