mohahaha

ni kommer aldrig få reda på vad det var i den burken som jag la upp en bild på i förra inlägget >:) man vet aldrig vad man kan hitta i familjen toressons köksskåp hahahahhahaa

men nu sitter jag och äter frukost, jag gör visst det ganska ofta när jag bloggar. men jag har hemskt tråkigt för jag har panik. varför har jag panik? jo, jag vet inte vad jag ska hitta på idag. och en sak till! jag saknar min klara L hur mycket som helst!
jag typ räknar dagarna tills hon kommer hem. om jag har rätt kommer hon hem på torsdag. åh, jag står inte ut. asså, hon åkte till australien typ en vecka innan skolan slutade och hon är fortfarande där. hon har lämnat alla andra i kalla sverige för att förfrysa :( när hon kommer hem ska hon också få frysa lite den ungen. men puss på dig klara, hoppas du har det bra<3

nu kom mamma in och bad mig gå ut med busan. ja, ni som läst min blogg förut vet juh hela historien om varför busan inte får gå ut själv. kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: freja

Jag vet vad som finns i burken mohahahaxD

2010-01-05 @ 13:14:52
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: knulla

jag vet vad det är !!! hehehe!!

2010-01-06 @ 22:59:11
URL: http://ourspolaire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0