mitt huvud är på spinn...

...eller något, för jag har helt glömt av att blogga idag! jag har förstås inte haft tid, men ändå. även när jag inte har tid så brukar jag tänka på att jag ändå måste göra ett blogginlägg om dagen. annars slutar juh alla läsa, och det är ni läsare som gör det kul att blogga :)

men nu är jag iallafall tillbaka från stan. jag var där med tea och sasha. vi gick runt i nordstan mest eftersom det var söndag idag och alla andra ställen stängde tidigt. men jag hann iallafall hitta ett snyggt brunt linne på weekday och en kräm mot pormaskar (haha, usch det låter så äckligt med pormaskar). och så köpte jag en munspray. asså efter lunchen i skolan så luktar man värsta äckligt i munnen och då tar alla alltid tuggumin. men jag tycket inte att det blir mycket bättre med tuggumi, så jag tänker köra på munspray ett tag och se om det är bra.
men nu är jag då hemma och har tråkigt. tog bilder på mamma och pappa när dom inte var berädda. haha, vet inte om jag ska lägga upp dom, det kanske är lite taskigt.. men ni kan få en bild på mig där jag är berädd :) fast nej, ni är nog trötta på mig.. fast det skiter jag i:


jag igår då (ja, ni ser juh mycket).
jag kör fortfarande på "inte sminka mig" mojset. fast jag tar lite täckstift och puder. det är mest maskara jag inte tar. har bara haft maskara typ 2 gånger under lovet. jag märker faktiskt skillnad på mina ögonfransar. dom är mycket fler och starkare nu (y) men nu ska jag nog äta, är sjuuuukt hungrig. kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0