lyckliga dag!

jag är bara lycklig idag.

1. JAG FICK TRÄFFA KLARA L IDAG FÖR HON HAR KOMMIT HEM!

2.JAG HAR FYSPASS OM 40 MINUTER OCH DET ÄR PEPP!

3.KROKSTRANDSFESTIVALEN SÄTTER IGÅNG I SOMMAR IGEN!!!!!!! SHIT ASSÅ DET ÄR VÄRLDENS FINASTE, ROLIGASTE OCH BÄSTASTE FESTIVAL!!!!!!!!

haha, asså jag har varit på krokstrandsfestivalen 3 gånger, men förra sommaren (09) så var den nerlagd för de som hade den hade inte råd. men nu är det nya ägare och det är så sjukt grymt så det är inte sant! jag fick reda på det av alicia som känner en som jobbar på krokstrandsfestivalen och när jag fick veta det så smsade jag mamma direkt och sa att hon var tvungen att kolla upp allt och så. detta var smset jag fick tillbaka:


haha, everybody goes happy :D
idag är det en lycklig dag.       ...om vi tar minus alla tusen läxor som vi har fått :(

kramar/yllet

Kommentarer
Postat av: Anonym

DETTA BLIR VÅR BÄSTA KROKSTARND SOMMAR FYFAN VA BÄST DET KOMMER BLI :D::D:D:D::<3<3<3<3<3

2010-01-11 @ 19:37:13
URL: http://erini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0