jamen, hur tänker man lixxom då?

asså någonting som jag har grubblat över nu lite på eftermiddagen är hur man igentligen tänker när man slår till någon helt utan anledning? ja, hur tänker man då lixxom? jag tror jag vet :) jag tror inte att man tänker alls. jag tror bara att man inbillar sig att det man gör själv inte får några följder och att allting dåligt som händer en själv är alla andras fel. kanske ser det ut såhär i dessa personers hjärnor?


mina paintskills är såååå inte okej hahaha, men nu orkar jag inte blogga mer.
pusspuss/ yllet

Kommentarer
Postat av: MIMMI :D

HAHAHHAHAAHHA ROLIG BILD

eller markus-style: lol bra bild :-)

2010-01-20 @ 17:58:46
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/
Postat av: KL4R44 H3H3H3H3

personerna tänker inte alls.

2010-01-20 @ 18:21:30
URL: http://erini.blogg.se/
Postat av: tovececilia anonymtefternamn vill ju nte att nån pedofil ska leta upp mig på interneet å ringa på min dörr

nej jag tror att denna någon har såna lurviga monster inom sej som ser ut ungefär som dom där som går i reklamen på mtv.

Å sen när dom får sina utbrott blir som så som dom i reklamen blir typ helt vassa å så angriper dom för att monstrena vill ut typ..

2010-01-20 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0