here we go again

kom just hem från ett kafé. var där med elin och klara L :) vi skulle plugga, men det gick inte så bra för alla hade typ hjärnsläpp, men et var mysigt och gott med räkmacka. räkmacka är sååå gott! hihi :) men iallafall så har jag varit lite seg med bloggandet nu i helgen, sorry för det. men det finns juh ingenting som hindrar mig från att berätta nu (y)
igår så var det dags för filmkväll igen. denna gången var vi hemma hos mig och det var jag, klara, elin, calle, leo och axel. vi såg gothika:


den var inte så läskig, men ganska bra. handlade typ om en tjej som arbetade på ett psykhem för kvinnor och så blev hon besatt av en annan själ och hamnade på psykhemmet hon med. haha, låter kanske inte så lockande men den var ganska bra som sagt.
sen såg vi också the children:


dom där två typ dödade sina föräldrar :o denna var faktiskt asläskig, och den handlade typ om en släkt som skulle fira jul och så fick alla barnen något virus som gjorde dem jätte våldsamma och jätte läskiga. usch säger jag bara. den var liksom inte så bra, men man kunde ändå inte sluta titta.
sen skulle vi ha tittat på drag me to hell, men det hann vi inte. jag kanske tittar på den ikväll eller något :) men nu vill jag lägga upp lite bilder som jag har tagit nu i helgen bara för att bilder är roligare än text.










jag har köpt världens finaste rosett på monki, 60 kr.
men nu tänker jag avsluta det här inlägget precis som jag avslutar alla andra inlägg; nu ska jag titta på desperate housewives, kramar/ yllet




Kommentarer
Postat av: lizaaaaaa,

drag me to hell SUGER, srsly. Sämsta filmen jag sett

2010-02-02 @ 17:07:10
URL: http://llhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0