guds tre flickor

nu är jag tillbaka från stan. linn och tove har damp på riktigt. det är inget speciellt dom gör, dom bara är så :) men nu så är jag då hemma och tittar på guds tre flickor hahahahha. det är ett svenskt program om olika ungdomar. varför är nästan alla svenska skådisar så dåliga?
det finns bara några få bra. det kanske är det att det svenska språket är svårt att prata på beställning eller något.
men nu slutade det programmet och nu är det nyheter istället. det är om vargjakt och dom visar närbilder på skjutna vargar. fyfan vilka äckliga människor som gör så. de tar väl inte ens vara på vargarna kan jag tänka mig...

aja... idag får ni ingen bild. jag haar ingen rolig bild och jag blir inte heller bra på bild idag. känner mig typ skabbig, ska ta en dusch efter maten. kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: mr. anonym

"ge mig ett beat?"

"allright!"

"dun dun dun dun dun dun dun dun" den där melodin i jag kommer från iiiran

"I wanna smoke you motherfucker til' the day I day, What I want what I need, give me grass give me weed.

cuz I'm a fkn drugdealer motherfucker."

2010-01-03 @ 23:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0