dampdampdamp

damp är just vad blogg.se hade igår. jag loggade in och såg att designen på hur man redigerar inlägg och så var lite konstig. sen skrev jag värsta långa inlägget om hudprodukter som jag köpte igår, men så bara blev det ingenting! damp fick jag då och nu orkar jag inte skriva det inlägget igen >:( men nu är jag hemma hos elin, och ikväll bär det av till bergakungens biosalonger för att tittas på en film som har premiär idag (y)


bild hämtad från google

ja det är denna vi ska se, till vildarnas land eller vad det nu heter och den ska jag, elin och hilda se :)
och elins katt är kåt bara så alla vet, den typ ligger i snön och rullar sig och väntar på att hitta en hankatt. hoppas hon är dräktig för då kommer elin ha kattungar här om 2 månader :D aja, now it's time for me and elin to go to my place.
kramar/ yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0