breakfast time!

ja jag sitter ny och äter frukost. jag måste verkligen vända på dygnet innan skolan börjar känner jag. det går inte att hålla på och vakna vid 1 på dagen. usch, nej nu ska jag ta tag i detta. eh, detkommer inte gå så bra.
men nog om detta. jag har glömt att berätta att jag har tagit ett till hål i örat. jag och klara hn bara gjorde det när vi satt hemma hos henne (: det gör inte så ont, fast om man har en tjock örsnibb kan det nog göra skit ont. tur då att jag inte har en tjock örsnibb (y) haha.
men nu måste jag bara säga en till sak. det var några som tyckte att bilderna i förra inlägget var väldigt fina. man tackar, men jag måste faktiskt ge pappi lite cred för det för han har tagit några av dem :)
men nu ska jag äta upp och göra mig iordning för linn kommer snart :)
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0