bio med hilda och elin

ja, rubriiken säger väl det mesta. men den säger icke hur filmen var! asså den handlade inte om så mycket men man blev ändå inte uttråkad. det låter lite konstigt, men det var en mysig/sorglig/fin/rolig/obehaglig film. den hade allt men ändå inget.. så nu är efteråt är man lite sådär melankolisk. typ både glad och ledsen. men nu ska jag sluta skriva och istället ska jag ge er 2 bilder.


söthilda med min poppy i famnen haha<3


finelin sitter på golvet<3
men nu vet jag inte vad jag och hilda (hon sover här) hittar på. vi ska iallafall inte sitta här mer så kramar på er/ yllet

Kommentarer
Postat av: elin

fin film med fina människor, puss på dig !

2010-01-30 @ 10:41:57
URL: http://elinrosenblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0