baaaaajs

heeeeej, nu sitter jag, elin och sasha framför datan. nu kanske ni undrar vart tea och freja som sov över här har tagit vägen? a, dom är också här, men dom sitter vid en annan data hahah, vi är osociala, men dom e mest osociala för dom sitter och spelar farmville!? bajstråkigt säger jag bara. men vi har typ varit ute med busan idag och spelat kort och massa. ett tips om ni har tråkigt:
spela hej knekt (kortspel som antagligen alla kan)! och så hittar ni på massa egna, vi tog till exempel att 7 var exotisk afrikansk skål och 5 var jultomtens släde. man tappar bort sig helt och hållet och fattar ingenting. och nu är det juh lite synd för er som inte vet hur hej knekt går till, för ni fattar inte ett skit av vad jag skriver. men det skiter jag i ;)
ett kort på kortspelandet:


tea, jag, elin, sasha, freja.
JAG KÄNNER ATT ALLA ÄR JÄTTE FINA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!
oj, caps lock, men det blev väl fint.
nu ska visst alla hem..  jag tror jag sätter mig framför desperate housewives då och äter risgrynsgröt (y) bara så alla vet har jag bytt från oc till desperate housewives hihi!
kramar/ yllet

ps.

det här kan ni allt få fundera ett tag på vad det är.. hahahahhaha

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad är det på bilden? Får inte ihop det :/

2010-01-04 @ 18:38:20
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: freja

Hihi, det var kul, japp!

2010-01-04 @ 22:13:45
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: tovececilia anonymtefternamn vill ju nte att nån pedofil ska leta upp mig på interneet å ringa på min dörr

det är en burk med små gula larver/maskar.

2010-01-05 @ 02:30:05
Postat av: Anonym

det ser ut som rivna morötter!

2010-01-05 @ 18:20:31
Postat av: a

hahah vad fan är dt i burken ?? ;o

2010-01-05 @ 21:05:52
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0