ylvas arma öra

hoho, igår skrev jag ingenting, men jag hade fullt upp. bland annat halkade jag i linns trappa... inomhus dessutom xd jag är så konstig för jag har inte lyckats halka och ramla på isen en enda gång detta året, men inomhus går det utmärkt (y)
iallafall så var det jätte läskigt. ni vet den där känslan när man känner "shit nu kommer jag ramla", men så lyckas man för det mesta få kontroll på läget så att man inte ramlar? ja, asså sån känsla fick jag, fast jag fick inte kontroll på läget haha. jag bara flög ner för trappstegen och sen gjorde jag en vurpa och slog huvet i trappan. eller, a, jag slog högra örat stenhårt i trappan, så huvudet tog inte så mycket skada. det gjorde däremot örat:


okej, det syntes inte så mycket på denna bilden. just wate a sec...


okej, usch vilken äcklig bild hahahha, men careface. ungefär så ser färgen på mitt öra ut. fast lite mer lila och blåare :) och så fick jag blåmärke på armen och benet. sen har jag typ vrickat axeln också. fast det var på gympan i måndags. alltså kan man väl dra slutsatsen att jag är ett vandrande... ja, någonting skadat haha. men nu tror jag det är mat. jag är vrålhungrig så hej då nu ska jag äta :)
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: allyballyyhh!

JAG HATAR ATT RAMLA ! haha aj :(

krya hehe <3

2010-02-11 @ 22:25:33
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: Mimmi :D

förlåt men, HUR FAN LYCKADES DU RAMLA PÅ ÖRAT HAHAHAHAHHAHAHAHAA FÖRLÅT JAG HOPPAS ATT ÖRAT MÅR BRA NU MEN SERIÖST, VAD ÄR ODDSEN?!?!!!

2010-02-18 @ 11:26:24
URL: http://ingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0