vibralash mascara :D

jag vaknade kvart i 11 idag, och har duschat, ätit och gjort iordning mig. och jag har fått världens bästa mascara av mammi! :D vibralash från isadora (y) i vanliga fall gillar inte jag isadoras mascaror, men denna är fett bra! jag var värsta skeptisk till idén av en vibrerande mascara först haha, men sen så sa klara till mig att den var skitbra, och då tänkte jag varför inte? och då var min mamma så snäll att hon köpte den till mig :)


the best mascara ever!


och så ser den ut på :)
men nu sticker jag till hilda, så många kramar till er/ yllet

Kommentarer
Postat av: klara

ahhahaahhahahahhahhaha det var ju det jag sa ylva , och du dömde ut den , hahahhhahhahaha

2010-02-21 @ 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0