växthuseffekt?

herre gud, jag orkar seriöst inte skriva nu.. men det gör jag ändå! 
anledningen till att jag inte har bloggat sen i torsdags är att jag har varit hos mormor och morfar, och de har inget internet. men jag är då hemma nu och jag har suttit på ett tåg i 5 och en halv timma idag och det var inte sådär jätte kul, med tanke på att jag skulle suttit på det i bara 2 och en halv timma. men vår lilla moder jord ville annat så hon fixade en snöstorm, jippi!
lixxom, är det någon som kommer tro på växthuseffekten nu? haha, jag tror fortfarande på den. eller rättare sagt jag vet att den finns, det har bara slått lite snätt just nu, men det är nog ganska många som inte kommer tro på växthuseffekten här i sverige efter denna vintern. menmen, iallafall så har det vart ganska skönt att vara hos mormor och morfar, men det är ännu skönare att vara hemma. nu ska jag göra något oväntat... nämligen kolla på desperate housewives, så hej då och hoppas ni inte blir ledsna för att jag inte har några bilder :/ jag glömde nämligen kameran hemma/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0