världens äckligaste ord...

idag så kom calles mamma hit och klippte mitt hår. hon är värsta bra på sånt, och jag blev jätte nöjd. asså jag klippte bara nackhåret (fyfan, nu fattar ni vad jag menar med rubriken, nackhår...) för jag hatar när det typ ligger slickat mot nacken. men nu är det då bra, fast det var inte så enkelt att ta bild på det. äh, här får ni i alla fall en bild som jag tror är ganska bra:


sådär ser det ut. wellwell, jag är nöjd, men jag lääääääääängtar tills mitt hår blir långt. som folk vet är jag inte precis den som kan låta mitt hår vara, och det är sjukt tråkigt att inte kunna göra olika frisyrer :( men det är bara att stå ut. till sommaren kanske jag har till axlarna åtminstone? men nu orkar inte jag vara rolig längre för jag kom just på att skolan börjar igen imorgon för 8c1s del och det gör mig deprimerad. kramisaaaaaaaaaar/ yllet


Kommentarer
Postat av: allyyy ballyh

SNÖGGT ! :D

2010-02-28 @ 20:36:12
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0