solljus gör att du lever längre...

...eller något sånt :) iallafall så är det fint väder ute idag. jag vaknade halv 9 och gick ut med busan för ingen var vaken. det var jätte härligt att se en blå himmel!


min gård där jag rastar min lilla gråa och konstiga katt när jag har tid (y)

men nu så har jag då duschat och jag väntar på att mamma ska göra sig iordning för jag, hon och pappa ska på brunch på hagabadet. jag är ashungrig för jag gick upp för typ 2 timmar sen och jag har inte ätit ännu, men mamma säger att det är värsta god mat på den brunchbuffén så jag sparar mig :) haha, jag har aldrig ätit bruch förut, jag känner mig fett mobbad. men nu orkar jag inte blogga mer, så här har ni lite bilder på mig idag:




kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Doris

ylva är söt!

2010-02-19 @ 10:54:28
URL: http://www.tofflor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0