sko+kaka

idag var det halv studiedag, så jag, elin, sasha, freja och tea gick på stan efter bamba. JAG HAR KÖPT SNYGGA SKOR! hihi, me like :) det är för slaskigt och så för att använda dem nu, men framåt mars blir det nog vamare (y) då åker dom på. här har ni en bild föresten:


dom fick inte samma färg på detta fotot, men skosnörena och inuti skorna är typ schockrosa :D me LOVE! 
menmen, jag kommer som sagt inte kunna ha dom på ett tag :(

men sen så gick iallafall jag och elin hem till mig och åt kladdkaka med glass, grädde och chokladsås. kan det bli bättre än så?


g o t t t t t t t t t t t t t t t t t t t t t t t t


sötnos haha<3

men nu till en sak som jag undrar. varför är jag alltid så klantig? asså när jag skulle ta ut kladdkakan ur kylskåpet så välte jag ner hela gräddpaketet så det sprätte grädde i kylskåpet och på golvet. sen hade vi liksom nästan ingen grädde kvar >:( och det är såklart inte första gången jag gjort något sånt. asså jag välter typ ner saker jätte ofta. aja, det är någonting med mig och att välta saker. det kanske bara är att acceptera? men nu ska jag sluta tänka och gå och lägga mig istället. måste juh upp hyffsat tidigt så jag hinner till skolan. NEJ JAG KOM JUST PÅ ATT JAG SKA TILL TANDLÄKAREN IMORGON! böhööööööö/ yllet

Kommentarer
Postat av: elin

hhahaha, mumms !!

2010-02-06 @ 16:04:47
URL: http://elinrosenblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0