sitter med jobbiga ungar här

klara och freja är två jobbiga ungar, nu typ gråter dom för att jag skrev att dom var jobbiga. aja, idag har jag jobbat i 6 timmar på café och klara och freja har jobbat 7 timmar på sitt café. sen kom dom hem till mig och nu sitter vi här. dom var typ så trötta när dom kom hit så dom var hyper och askonstiga, men så är det ibland :) alla som går i min klass vet hur jobbig jag är när jag inte har sovit tillräckligt mycket, ehe. FYFAN NU SITTER DOM OCH SÄGER ATT JAG SER UT SOM EN UGGLA/ÅSNA! detta är inte okej, så nu ska jag hämnas:


här är en bild som freja sa att jag inte fick lägga ut!


och här är en bild på klara som jag inte fick lägga ut. hämnden är ljuv :)

och till sist får ni en supermegasnyggsexig bild på bästaste mig:


asså jag är så grymt snygg. så är det bara. jag borde fan bli fröken sverige hahahha, men nu ska vi bli lite seriösa här. ehhhhhhh, klara och freja sitter och diskuterar vilket djur man ser ut som fortfarande.. nu ändrade dom till föremål, och klara ser tydligen ut som en ölflaska. japp, så var det med det, ni får ha dee!
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: freja

asså klara är ju sjukt ful på bilden , hatar henne , uch jag fattar inte att jag är kompis med henne :S

2010-02-25 @ 18:28:38
Postat av: klara

håll käften frejs !

2010-02-25 @ 20:10:12
Postat av: Mimmi :D

HAHAHAHHA NEJ VAD SÖTAA

2010-02-26 @ 17:32:33
URL: http://ingenblogg.se
Postat av: freja

vad fan är ditt problem?

2010-02-26 @ 22:33:44
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: klara

vad är ditt problem , du är störd ;S

2010-02-27 @ 17:33:34
Postat av: lizaaaaaaaal

HAHA FREJA SÖT

2010-02-28 @ 01:42:21
URL: http://lizakvint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0