måste bara påpeka..

... att jag inte gillar blogg.se:s nya design. U S C H
men nu till helgen. den har varit mycket rolig :D var på översovningskalas, eller vad man ska kalla det, igår/idag hos hilda<3 min lilla fjortonåring! vi sprang ut vid 1 på natten och hade snöbollskrig. jag sprang ut i linne och jeansleggins för jag orkade inte ta på mig mer. jag upptäckte att jag är ganska dum i huvet, för det var fett kallt.. jaja, sånt e livet, och det var ju ändå kul så vad spelar det för roll om jag blir lite förkyld :) men sen när jag skulle hem idag så var inte allting lika kul >:( jag hade inte kollat min mobil på morgonen, och så kollade jag den när jag var nästan hemma, och då ser jag att jag har fått ett sms från mamma där hon frågar om jag har nyckel, för ingen är hemma. klantunge som jag är så har jag såklart ingen nyckel, och mamma är och äter brunch och pappa är på hisingen och kollar fåglar -.- men efter 40 minuter lyckades jag iallafall få pappa att komma hem och öppna dörren. JA GUD VILKEN HÄNDELSERIK HEEEELG! nej men skoja, men det var faktiskt en mycket rolig helg bortsätt från utelåsningen :)
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0