LOV = LYCKLIG YLVAAAAAAA

ja, asså jag känner att jag har varit lite seg med skrivandet nu de senaste dagarna, men nu är det fan lov och då är jag seg haha :D jag är så fucking glad att det är lov, det skulle inte kunna komma lämpligare för jag är så sjukt skoltrött.
dock har jag juh inte precis slappat idag, hehe. dagen började med att man fick gå upp halv sju, och sen bar det av mot halmstad. varför? jo, vårt lag azalea har på något sepesätt lyckats komma tvåa i regionsseriespelet i fotsal (inomhusfotboll), så vi skulle tydligen spela något slags sm eller länmästerskap eller något i det. HAHAHHA vi sög totalt. första matchen förlorade vi mot något lag som bodde i någon håla och inte gör något annat än att spela fotboll. 9-0 vann dom med hihi. andra matchen förlorade vi mot onsala med 8-0. hata dom, dom var bara allmänt otrevliga och sånna orkar man inte med. men sista matchen vann vi faktiskt med 3-1 :) värsta gött. men på hemvägen så tappade mikael och pappa (vårare tränare) bort sig och hittade inte ut ur halmstad. så jag och alice som satt i den bilen kom hem en halvtimme senare än alla andra :/ det är verkligen typiskt mikael och sven att inte hitta med bil jag döööör vad dom är dåliga på det. men nu är jag iallafall hemma och jag har just ätit. jag tror jag sätter på desperate housewives och myserlite, för jag är ganska trött. men ni får ha det bra och jag har inga bilder just nu så det får ni klara er utan.
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0