jag har seriöst bästa praon

för er som inte vet så praoar min klass denna veckan. asgrymt! för min del så känns det som en till vecka lov, för min prao är så bra :) jag praoar på café marmelad i majorna typ där jag bor. och jag börjar klockan 10.00 och slutar ca 16.00 och dom som jobbar där är värsta sjysta! fast jag gav nog inget särskilt bra första intryck, hahahha.
jag kom dit och så gav hon mig som första uppgift att bara diska några glas. det första glaset jag diskar tappat jag i vasken och så går det sönder... jag har ju sagt att jag är klumpig, men jag trodde inte att jag var såhär klumpig :o hahahha, jag bah "eeeh, jag råkade pajja ett glas..." men hon sa att det var okej, och sen resten av dagen var jag jätte duktig, så det gjorde nog inget :) men så får jag gratis mat där också! asgott, jag fick göra precis vad jag ville av det dom hade där, och dom har typ ciabata och räkor, avokado, sallad, oliver, soltorkade tomater, gurka, tomat, hummus a, hur mycket som helst. jag blev typ aslycklig haha, jag är så glupsk :3
men så är det så att min lilla linn praoar på ett café som ligger mittemot och det är jätte bra för då kan vi träffas efter att vi har paroat :)
men nu har jag inget mer att snacka om..
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Eva T

Tur dee, nu får du börja laga mat åt mig.

2010-02-25 @ 22:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0