friluftsmänniska

nja, det är väl inte riktigt vad jag är haha. men mami och papi frågade mig om jag ville ut och gå i änggården, och jag kände att jag inte kunde sitta inne hela dagen, så jag hängde på.


påpälsad är vad jag är. konstig är vad pappa är på den här bilden haha


hahahhah, i bilen påväg till änggården. jag vet att det är värsta konstigt att åka bil till stället där man ska promenera, men det är värsta långt till det stället där vi började. sen gick vi ändå omkring där bland bergen i ungefär 1 timma och mina fötter frös väldigt mycket.


jag i snön. kan snön smälta snart eller? jag vill ha vår :(


mamma envisades med att det skulle bli en rolig bild om hon stog där och så lyste solen mellan trädgrenarna.. haha
men nu ska jag äta. jag har gjort pasta penne med massa grönsaker, fetaost och pesto :D GOTT
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0