frågestundssvar haha

sv 1:
-jag har gått i fotboll sen jag var 7 år tror jag :)
-min favoritaffär är... asså, jag handlar lite överallt haha.
-nordhem är inte den bästa skolan som finns, och jag trivs sådär, men jag tror inte att någon högstadieskola är särskilt bra :/

sv 2:
-en frågestund är en stund, fast på min blogg är det en evighet, där alla får fråga vad dom vill till mig (y)

och det var dom två fina frågorna jag har fått hihi ;) tack till jenny och mela som bryr sig om att kommentera haha<3
kramar/ yllet



Kommentarer
Postat av: jennyy

Shululu jag fattar vad en frågestund är!! Höhöh då frågar jag en fråga nu. Bättre sent än aldrig (som SJ Tåg sa^^)



Vad vill du se för film i kväll?:D<3

2010-02-26 @ 17:15:28
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0