en sån där gul vecka

a, asså vi har något så kallad gul vecka denna veckan i skolan. det går ut på att vi knappt ska ha några raster, och istället får vi sluta tidigare och börja senare. det kanske låter bra... men det suger (y) för vi kommer typ ha 3 timmar matte/no på raken eller något och det ser man inte precis fram emot.. vi har en gul vecka bara för att lärarna ville kolla om det blev bättre koncentrasion då, men vad tänker dom med? men skoldagen idag var iallafall ganska bra, för det är den enda dagen där man inte har 3 timmars pass i samma ämne. men jag är ändå ganska slut nu, för vi hade idrott sista lektionen, och då gjorde vi massa hopprep och sit-ups och så. och nu ska jag på fyspass också, eheeeee. jag måste väl orka. men aja, nu har jag inte ett skit mer att skriva om, så hej då/ yllet


h e j m i n k a t t ä r f i n a r e ä n d i n : )

Kommentarer
Postat av: tara

jag gillar inte gula veckan, haha eftersom att man inte hade någon rast så var alla heeeeelt kocko på lektionerna idag hahaha

2010-02-08 @ 17:42:17
Postat av: Mimmi :D

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!

2010-02-18 @ 11:32:02
URL: http://ingenblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0