bagar'n ylva

skulle göra ett inlägg igår kväll, men jag orkade inte :/ men då gör jag det nu istället så blir alla glada! :D
igår när jag kom hem från träninge gjorde jag massa läxa och sånt och sen så kom bror min på att han skulle baka bullar till konserten som han har idag (han går på musikgymnasium). så han gjorde massa deg och sen kom jag och hjälpte till att rulla bullar och sånt. det blev 80 stycken typ, och dom var stora :) här har ni lite bilder på bullbakandet:


mitt najsiga nattlinne på bild. snobben är grym ;)


sepebild haha


this is how they turned out (y) men det blev såklart typ 60 till :D och det var fett gott. jag åt typ 5 stycken haha.
men nu ska jag börja med en himla bokrescension som vi har i engelskan. usch vad tråkigt.
kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: elin

mummms !

2010-02-02 @ 20:42:34
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: Anonym

vem e schnubben? hehe :)

2010-02-02 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0