aloha!

betyder det hej eller något på nåt annat språk? aja, sitter hemma hos linn och har precis duschat och gjort mig fräsch och nu duschar hon. båda vi är desperate housewives beroende haha :D så nu har jag både elin och linn som jag kan titta på det med (y)
iallafall så titade vi på massa avsnitt av det igår och så somnade linn så jag typ knufade på henne så att hon skulle vakna, och då satte hon sig upp och bah "varför sitter inte julia där?", och så titar hon på mig. jag började typ skratta och bah va? hon bah "julias syster brukar iallafall sitta där." hahahha jag bah "är det inte du som är julias syster?". då suckade hon bara och sa typ skit i det. sen somnade hon. fast jag vet inte om hon var vaen när hon sa det där heller.. men nu har ag inget mer att skriva om! här får ni gamla bilder på mig och linn:




sötnos


haha


hejhejhej jag är ett dampbarn






hahaha, denna dagen var en mysig dag, fast det ser ut som att det var ganska kallt. fattar inte hur jag kunde gå i bara tajts :o aja, nu har linn duschat färdigt, så vi ska hitta på något. pösspöss/ yllet

Kommentarer
Postat av: LINNN

för de första, gu va längesen :o

för de andra, FAN VA TJOCK JAG ÄR

för de tredje, jag vill ha sånt väder !

2010-02-18 @ 15:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0