ett litet trix

oh gosh vad jag har tråkigt, för det jag är påväg att skriva visar verkligen att man inte kan bli mer uttråkad...

tänk på ett tal mellan 1 och 9.

gångra det talet med 9.

om du nu har ett tvåsiffrigt tal så tar du den första siffran plus den andra och då får du ett nytt tal. om du inte har ett tvåsiffrigt tal låter du det bara vara.

nu tar du ditt tal minus 5.

nu tänker du att 1=A 2=B =C osv. räkna då ut vilken bokstav din siffra är.

tänk nu på ett land som börjar på den bokstaven du har.

ta den tredje bokstaven i namnet på landet du har valt och tänk på ett djur som börjar på den bokstaven.

mohahaha jag vet både vilket land och vilket djur du tänker på ;)

åh fan vad tråkigt jag har :(
god natt eller nåt/ ylvaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0