aningen läskig morgon

jag vaknade vid klockan 8.30 imorse (brukar vakna tidigast 12.30) av något sjukt läskigt. jag hörde att någon sprang omkring på gården utanför mitt fönster och skrek asmycket. det lät som ett barn fast jag kunde inte höra hur gammalt. sen hörde jag en vuxen människa som sprang efter och skrek "DIN JÄVEL"... asså sen lät det som att någon blev slagen och det small jätte högt och jag vågade typ inte röra mig.
det är klart jag inte tänkte att det var någon från min trappuppgång för det skulle jag inte kunna tro om de människorna som bor här, men sen hörde jag hur dom som hade skrikit på varandra gick upp i våran trappuppgång men det var inte samma röst som hade skrikit med barnet innan som pratade nu utan det var en annan vuxen som sa typ "du får ju fatta att du inte kan gå ut på gården om han säger att du inte får det". och barnet sa typ "men han kan inte slå mig!" asså jag var typ jätte chockad för jag hade precis vaknat.. det var inte så trevligt att vakna till.
det kanske inte är så bra att jag skriver detta för jag vet ju igentligen inte exakt vad som hände eftersom jag inte såg det och jag var helt nyvaken. och om det nu inte var så att någon blev slagen så är det ju inte jätte bra att jag skriver det, men jag är ganska säker på vad jag hörde.

och jag fattar inte hur man kan slå barn. jag fattar det seriöst inte.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-19 @ 10:48:16
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0