ylva + klara = sommar

eller vi är kanske inte lika med sommar, men vi är i alla fall lika med vår :D för er som läser min blogg så gjorde jag ett inlägg för några veckor sen om att jag och klara fixade så att det blir vår, och nu har vi lyckats fixa ännu mer vår (y)
här kommer bilderna från igår och i förrgår.

vi hittade första nyckelpigan för i år!




det var fett varmt :)




nu när jag kollar ut genom fönstret så kan jag inte fatta att det var så varmt att vi kunde vara ute så där i bara linne :o




jag råkade ha sönder en bänk och jag och klara blev helt fascinerade och tog enmassa kort hahaha


"dags att börja jobba på sommarfötterna." jag ska få riktigt hårda sommarfötter i år så att jag kan gå barfota överallt :)


fföööööötttteeer.


söta klara<3




stört varmt!


och dagen efter var det ännu varmare :o




om du inte får en sommarkänsla av denna bilden så är du konstig.


helgen i henån var mysig och somrig :) men nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, och jag tror föresten att jag har lagt upp nästan för många för att ni ska orka titta.. så hej då/ ylvaaaaa


Kommentarer
Postat av: elin

härliga bilder !:)

2010-04-05 @ 23:04:07
Postat av: frida

var de pa klaras land?

hahahhaha de e cykeln som e trasig och jag inte kom upp pa :(

2010-04-16 @ 07:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0