studyday

tjabbatjenahallååå! ligger med klara och klara i sängen, hehehehe. nej, men dom har sovit här och nu har dom vaknat här :) igår var det en bra kväll. vi åkte till elin på våra longboards, och där träffade vi linn också och så kollade vi på elins kattungar. fast linn, klara och klara suger på att hålla kattungar... dom misshandlade dom typ haha :(


alla hade varsin kattunge utom jag, så jag fick fota.


detta ser fett elakt ut hahaha, men det är ändå så kattmamman bär dom.


ahahahahahha, och hur bra är inte klara L på att hålla kattungar då? inte så bra... men vi la ner dom till sin kattmamma sen för dom verkade skiträdda xd


gullig!!!







nu blir det inga fler kattbilder. och nu vet jag inte vad vi ska göra, antagligen äta frukost. men vad händer idag? inte vet jag, men något blir det!
kramar/ ylvaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0