pappas födelsedag idag!

ja, rubriken säger ju vilken dag det är idag. men det blev lite misslyckat, för det pappa gick upp innan alla andra och väckte mig istället för att vi gick upp och sjöng för honom haha :/ men jag var så sjukt trött imorse, så jag tänkte inte ens på att jag stängde av väckarklockan när jag gjorde det, och sen bara somnade jag om.
men han är så konstig haha! för han påminner aldrig om att han fyller år, och så vill han inte ha något i present, så jag har glömt bort hans födelsedag typ flera år i rad nu :o stackars lilla pappa. men i år kom jag i alla fall ihåg, så jag hann köpa något (jag köpte present igår på kvällen hihi). och han fick presenterna nu när vi åt middag istället, bara för att vi inte hann fira imorse. han fick ekologiska praliner, det är så typiskt mig hahahha :D
men vad har jag hittat på idag då? jo, efter skolan var jag med linn, och vi segade först, men sen gick vi ut och spelade fotboll. skojigt, och sen kom jag då hem, och nu... ja, nu ska jag nog spela gamecube (ZELDAAAA) och äta valnötter (det är sjukt gott har jag kommit på). seya!/ ylvaaaaaaa

outfit, eller vad man nu säger:

jag vet att jag är sjukt snygg, men ni ser i alla fall mina nya tights och dom är snygga.


PUSS blääääää sepe konstig min arm ser ut haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0