nya parishjulet

det på liseberg räckte tydligen inte, så nu har dom byggt ett nytt. jag visste inte att det var färdigt ännu, men när jag skulle hem från stan så gick jag och ally till lilla bommen där hennes 80-buss går, och då såg vi det gigantiska hjulet!


asså det är sjukt stort det där hjulet... jämför bara med bilen som åker nere åt höger!


solen i ögonen är inte bästa skönhetstipset för bilder haha (;

men nu undrar jag varför man har byggt det här? tror dom verkligen att det kommer locka turister? jag är tveksam till det :/ självklart är hjulet en kul idé, och jag tycker det är ganska snyggt där det står, men det måste kostat som in i helvete, och då känns det lixxom som att man kunde ha satsat de pengarna på något viktigare. t.ex. alla skolor som har sjukt dålig ekonomi.
wellwell, jag tänker i alla fall åka det när jag ändå bor i götelaborg. det verkar najs :)
kramar/ ylvaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Alice

vi kan väll åka tillsammans:D

2010-04-17 @ 18:23:33
URL: http://alizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0