natti natti

fast jag säger inte god natt riktigt ännu, för jag och klara L sitter och snackar om allt möjligt och vi tänker inte sova riktigt ännu :)

idag har jag fixat bankkort! fast det kommer inte om förän 3 veckor :/ först när jag tog kortet som jag ska ha som legitimation så såg det helt jävla skevt ut, men jag orkade inte bry mig så jag sa att han kunde använda det kortet. men sen när han väl skrev ut det så såg det helt okej ut.

men sen mötte jag iallafall upp klara och klara och så gick vi på stan och jag köpte världens grymmaste tröja på hm! hihihihi


HIPPIEHELLOKITTY! kan det bli bättre? love it :3

och sen hittade jag en till tröja med rosa pantern på, på zara, men jag vet inte om jag ska köpa den. vad tycker ni kära läsare?:

jo jag tror jag köper den... jag kom typ på att jag gillar den nu när jag kollade på kortet hahah.
nu vill klara gå in på kenzas blogg så vi gör väl det. fast kenza är tråkig, fattar inte vad alla ser i hennes blogg. aja, kramar/ ylvaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0