longboarding is love

tjooo, sov hos klara L igår med tea och ally. vi åt sushi till middag på stan (goooooooott) och sen åkte vi longboard på kvällen hemma hos klara. fast ally hade sin skateboard, och tea fick låna klaras lillasysters sparkcykel haha xd men det var asskoj! älskar longboard, och jag är fett glad att jag köpte min, för först visste jag inte om jag ville det, men sen bara gjorde jag det och det ångrar jag inte.
i alla fall så har det varit mysigt, och idag har vi segat lite och gått lite på stan, men nu är jag hemma och jag känner att jag mår illa och är typ sjuk :/ wellwell, ni ska inte behöva höra mig klaga över hur jag mår, utan här får ni lite bilder från idag:


jag vet inte vad jag ska skriva. klara och jag :)


klara skriver så fina saker på sin spegel :D


ally räcker ut tungan åt mig :(


<3

och sen när vi var på stan så hittade jag dessa:

leggins från hm. 100 kr för båda så jag tyckte det var ganska billigt, och dom kändes ylviga (haha) så jag är nöjd.
men shit vad jag mår illa nu... ska nog vila ett tag så jag blir piggare ikväll och kan göra något. inte vet jag vad, men ändå. puss hej/ ylvaaaaaaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0