lilla lisen

idag skulle jag igentligen varit på piknik med några i slottskogen, men det blev missförstånd från min sida, så det slutade med att jag var barnvakt åt min lille kusin istället för min morbror och hans tjej skulle tvätta alla sina fönster, och de behövde någon som kunde leka med lisen under tiden. men det var kul det med, för hon har blivit så stor (1 år den 3 april tror jag) och ligger inte bara och sover längre. det var full fart på henne hela tiden, och hon kravlade omkring överallt och bet i saker, så jag hann inte ta kort på henne då... men sen var jag ute och gick med henne i barnvag i typ 50 minuter, och då sov hon så då kunde jag fota:


hon är för söt när hon sover, men ännu sötare när hon skrattar!


det ser inte ut som henne i denna vinkeln, men jag vågade inte puffa till henne lite för jag var rädd att hon skulle vakna, och jag hann inte ta några fler kort :/ aja, hon är ändå världens sötaste :D

kändes lite konstigt att gå omkring ute själv med en unge i barnvagn, och jag trodde typ alla skulle titta på mig och bah.: "tonårsmamma?". hahaha, så konstig är jag. men det gick bra, och hon vaknade inte och var ledsen någon gång :) men nu ska jag sova, vilket jag inte har gjort ordentligt på typ...? massa nätter i alla fall, så god natt/ ylvaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0