jag e en fatti bonddräng

jag har slösat mina pengar på chailatte idag, så jag upptäckte att jag inte har råd med den där rosa pantern tröjan som jag tänkte köpa! eller ah, det fattas 5 kronor haha :)
i alla fall så var jag juh på stan idag då med klara L och tea, och klara köpte en longboard :D så nu ska jag, klara och klara bli asbra på det (jag har redan en och klara hn köpte en i förrgår)! lycka till haha, jag kommer typ dö... men det blir skoj. men sen efter stan så stack jag till majvallen, för vi skulle ha lagmöte med föräldrar, barn och tränare och diskutera cuper i sommar och matchtröjor och lagekonomi och massa sånt. men det verkar som att vi har ganska mycket pengar i kassan eftersom vi tydligen har sparat i 4 år, så det är gött. ÄLSKA AZALEA :D ville bara säga det, och så kommer det lite bilder nu som jag hittade på våran hemsida:


ett tag sen (y) jessica, ella, jag wihuuu, linn h, tove, georgia, lova och alice.


massa massa människor som jag inte orkar räkna upp, men såhär såg i alla fall laget ut 2006. få se... var man 11 då?


och såhär såg laget ut i början av hösten, men nu har vi en massa nya goa människor också :) tyverr har vi inget nytt lagfoto, men det kommer väl. mmmmmmmmmen shit, vi har svenskaprov imorgon och jag har inte pluggat ett jävla skit... så hej då/ ylvaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Alice

du ka få 5 kr av mig!:P

2010-04-17 @ 11:38:22
URL: http://alizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0