idag var en dag som var lugn

och den är fortfarande ganska lugn. eller väldigt lugn. men det behöver jag, så det är ju bra.
just nu sitter jag och väntar på att mina varma mackor ska bli klara i ugnen, för det var nämligen min tur idag att laga mat. det blir svampstuvning på dom, och det är asgott! jag försökte ta en bild, men det såg bara rätt så grouse ut... så jag skippar det. men i alla fall, vad har jag gjort idag? jo, jag har varit på thairestaurang med familjen och ätit thaibuffé till lunch, och sen har jag gått promenad, och sen har jag och brorsan spelat zelda ocarina of time :D :D :D :D :D :D sjukt kul, och jag har inte spelat det på aslänge, så det blir lite nostalgi mitt i allting :) MEN NU VAR VISST MINA VARMA MACKOR NÄSTAN BRÄNDA :O så hej då, för nu ska jag äta. kramar/ ylvaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0